onsdag den 8. december 2010

Singlesur

Thi kendes for ret, Tiltalte er skyldig i at være singlesur..

- Jaja.. det skulle jo komme frem. Jeg kan til tider.. Ofte... For det meste have tildens til at være lidt singlesur.. Jeg behøver ikke se på hormonfyldte teenagere der er ved at undersøge hinandens mandler ( ja vi taler om dem i halsen). Jeg får også tics hvis jeg bliver placeret sammen med par, der går op i deres tosomhed med liv og sjæl. "Vi skal også have bestemt hvad barnet skal hedde" "Så sagde han sådan, og det griner vi stadig af" - Mens de kigger kærligt på hinanden. Jeg er da glad for at folk er lykkelige, bevares. - Kan i bare ikke holde det uden for min rækkevidde? For når folk sidder og snakker om at de skal have malet børneværelset, skrevet bryllupsinvitationerne, ud og kigge på lækker lejlighed/hus sammen. Ja så sidder jeg og tænker på om det skal være de sorte eller de røde stiletter jeg skal skabe mig tosset i, næste gang jeg rammer byen. 
- Jeg er altså ikke nået til stadiet " Hr og Fru Danmark", og jeg tror ærligt talt heller ikke at det bliver 2011 jeg finder ham der prince Charming.. - Men hvorfor skulle jeg også det? Jeg har gode venner og veninder. 
En veninde jeg altid kan ringe til, grine og græde sammen med. Hun ved præcist hvad jeg snakker om når jeg begynder med store armbevægelser for at forklare en eller anden ting.. 

- Og helt ærligt? - Det der med at være single, det er slet ikke så ringe endda.. Jeg skal ikke bekymre mig om han nu flirter lidt med hende Carina fra arbejdet, eller om han synes min røv er ved at blive for stor. Jeg skal ikke hele tiden overveje hvornår vi nu skal have en kæreste-hygge dag, hvis jeg nu heller vil være sammen med venner og veninder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar