torsdag den 30. december 2010

Når dankortet siger stop. . . . .

Efter endt jul, hvor min konto er blevet et stor sort hul jeg kan råbe " KUK KUK" ned i, kan jeg jo glæde mig over at der er længe til at jeg skal købe gaver igen. Eller.. Når udsalget starter er der jo pludselig en masse ting JEG fortjener i gave, og når det er så billigt er man jo faktisk nødt til at købe det. Jeg har udset mig en kjole, måske to, og en nederdel jeg er nødsaget til at købe i dag.. Og når jeg rammer London den 7 januar, skal jeg nok prøve at standse deres finanskrise, med intet mere end bevæbnet med mit dankort. Men nej hvor jeg glæder mig til at sige: " Hello London, and hello sale, I love you both! "

- Og til min dejlige dankort, " Don't leave me, I can't live without you, Darling"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar