lørdag den 4. december 2010

De der mænd.. - De er sgu overvuderet

Når folk siger man skal lære af sine fejltagelser, får jeg altid en dirrende nerve omkring det ene øje.- Og en voldsom trang til at snerre LUK!
- For nej.. jeg lærer det nok aldrig.. Gang på gang udsætter jeg mig selv for pinlige, akavede, katastrofale og i det hele taget selvudslettende dates.. Har oplevet at en date gemte sig, en anden viste pikdansen og en tredje var så ivrig for at snakke med mig at han var ved at køre galt.. - FLERE gange..


I dag var jeg så på date.. Igen.. - Og tror jeg har fundet min Mr. Big.. Jeg Mødte Big på Skive festival 2010.. 
- Faktisk er det hele lidt pinligt.. Men jeg har mistet den sidste rest selvværd, så here we go..
Jeg havde oprettet en fake profil på dating.dk. Bare lige for bare at kunne kigge lidt. Her faldt jeg over en fyr. Den der slags fyr, man bruger en uge på at sidde og kigge på.. 


Men ja.. Det gik jo ikke værre eller bedre at vi begyndte at skrive sammen og mødtes på Skive festival. Vi var sammen 2 aftener, åbenbart nok til at falde for ham.. 
Der skulle gå hele 6 måneder før han kontaktede mig igen.. Og her vil jeg gerne sige til mit forsvar at, ja, jeg havde skrevet til ham efterfølgende.


Nu har vi så mødt hinanden igen. 


- Og her ligger jeg på jorden og prøver at skrabe den sidste rest selvværd op fra jorden. For efter 2 timer skulle manden hjælpe hans far med at pakke vinduer. Det skal sgu være min næste escape line.


" Jeg er desværre nødt til at smutte nu, der er simpelthen nogle vinduer jeg skal pakke". 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar