onsdag den 8. december 2010

Et mål uden en plan, er bare en drøm . . .

Jeg har et mål.. Det lyder at få min gamle figur igen.. Jeg har desværre levet lidt for godt.. Og når man så ovenikøbet er en af dem der bare skal se på en kage, inden den sidder og fylder under tøjet så er det ved at være på tide at gøre noget.. Jeg har meldt mig til de danske vægtkonsulenter.. og gået der flittigt.. - og tabt mig, bevares.. MEN.. så kom julen.. 


Jeg har bestemt mig for at starte op den 1 januar igen.. - Hvert nyt år skal vel skydes igang med et KÆMPE projekt.. Så hedder de grønsager - løb - kildevand!


- ud over at leve efter vægtkonsulenternes råd, og møde op til vejning, er planen så at poste et billede herinde af undertegnede i hendes fjerkjole.. Her skal der lige nævnes at det er en str 38.. Pt er jeg en str 42/44.. (pyyyh)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar